HTML

Gyermeknevelési elvek a gyakorlatban

Naplómban arról írok, hogyan alakulnak egy energiabomba kisfiú és szerető, a gyermeknevelést tudatosan művelő szülei hétköznapjai...

Friss topikok

Linkblog

Szalámitaktika

2013.01.27. 15:22 diridongo

Apával ma valahogy nem bírtunk egymásra hangolódni... Végül valami félreértés folytán elindult egyedül a nagy havazásban a közeli parkba síelni. A gyereket rámhagyva.

Hát ez azért nem így megy ám!

Sikerült még telefonon időben elcsípnem, szegényem visszafordult. Ingerülten kérdezte, mégis, mi a nyavalyát szeretnék? - hát mit? hogy vigye ki a gyereket a parkba. Amíg én megfőzök !

De hát ha a egyszer a gyerek nem akar menni, értsem már meg!

Jó, jó, a gyerek nem akar kimenni, de azért mégsem ő dönt!

Megkérdeztem kismanót, hogy volna-e kedve a ház mögött kicsit a hóban játszani apával. Volt. Hurrá.

Türelmesen felöltöztettem, sapka, sál, kesztyű is került, félsiker, fiúkat sikerült kitoloncolni a hóba!

De apa addigra már minden reményét elveszítette, hogy kismanóval vagy velem valami közös nevezőt találjon...

Kedvetlen arccal csúszkált a nem éppen sípáláynak mondható kertben - és félszemmel leste a fiát, hogy az hogy hempereg a hóban...

10 perc után megelégeltem a dolgot, és ismét közbeavatkoztam. Fiúk, mindjárt indul a villamos, síléceleket felnyalábolni, szánkót hónunk alá csapni, nyomás a megállóba. 

Kisfiam gyengéden tiltakozott, de én még gyengédebben fogtam a kis kezét és bíztatgattam: olyan jó lesz a parkban! Ott vannak lejtők is, ott sokkal viccesebb szánkózni is!

Anya, jössz te is? - jövök, ha akarod, de akkor még gyorsan vissza kell szaladnom, hogy rendesen felöltözzek, nézd, csak egy bundát és egy csizmát kaptam magamra - ebben nem lehet szánkózni meg síelni.

A szánkót én cipeltem utánuk - mire a villamosmegállóba értünk, kisfiam megbarátkozott a helyzettel - anya, nem baj, ha nem jössz. Majd apával síelünk.

Na, a villamoson végre felderült mindkettejük arca. Megérte a lótást-futást. 

Mire hazajönnek, kész a friss, illatos, fokhagymás paradicsomleves! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andreasjan.blog.hu/api/trackback/id/tr165046565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása